Barcelone, 2015

Bigras, N., Lemire, J., Lemay, L. et Lehrer, J. (2015, septembre). Early Childhood Education: A longitudinal Study of Child Development from ages 4 to 7.Communication présentée au 25e European Early Childhood Research Association Meeting (EECERA), Barcelone, Espagne.

 

Bigras, N., Quiroz, R., Lemay, L. et Lemire, J. (2015, septembre). The educational quality observation scale: A validation study. Communication présentée au 25e European Early Childhood Research Association Meeting (EECERA), Barcelone, Espagne.

 

Gagné, A., Bigras, N. et Bouchard, C. (2015, septembre). Long-term effects of daycare attendance on pragmatic abilities. Communication présentée au 25e European Early Childhood Research Association Meeting (EECERA), Barcelone, Espagne.

 

Gagné, A., Bigras, N., Charron, A., et Bouchard, C. (2015, septembre). Childcare Quality and pre-schoolers’ pragmatic development. Communication présentée à la 25e Conference of European Early Childhood Education Research Association (EECERA), Barcelone, Espagne.

 

Lemay, L., Gagné, A., Bigras, N. et Charron, A. (2015, septembre). The role of parental stress, parental educative practices, family literacy practices and language abilities in reading comprehension.Communication présentée au 25e European Early Childhood Research Association Meeting (EECERA), Barcelone, Espagne.